@alee Ja, ich habe eine Bestätigungsemail bekommen, allerdings ist das ganze jetzt mittlerweile 2 Wochen her. Und ich finde das ehrlich gesagt ziemlich unverschämt von EA. Ich habe denen gestern nochmal geschrieben, mal sehen ob sich was getan hat inzwischen...
Ich kriege nochmal die Krise heute, ich hatte jetzt ja nochmal zu der Adresse geschrieben
http://eade-new.custhelp.com/ und bekam jetzt folgende Antwort.
Response
Greetings,
The e-mail address you have written to is unable to receive incoming messages. Your response is important to us, so please read the following information on how to reply so we may continue to assist you with your support needs.
* If you are responding to a support incident you recently opened with us, please visit support.ea.com, log in, and click the My Stuff tab. From there, you can respond to your incident with additional information.
* If you are having difficulty logging in to our support site, here are some tips on making sure you're set up properly.
Our Customer Support Knowledge Base contains over 7,000 articles designed to answer the majority of questions asked of our Customer Support Representatives, so there's a good chance we may already have an answer for you! Checking the Knowledge Base prior to submitting an incident helps us ensure a timely response.
Thank you,
Electronic Arts Customer Support
Das kann doch irgendwie nicht wahr sein, oder? Ich könnte die EA Leute gerade in die Tonne kloppen, sorry für den Ausdruck, aber ich bin da jetzt seit fast 3 Wochen hinterher, und ich bekomme wieder nur so eine autorisierte Email? grrrr...
Lieben Gruß, Sometimes
Lieben Gruß, Sometimes